Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2023 21:41 - Синтрон
Автор: sedem Категория: Други   
Прочетен: 2561 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 27.03.2023 16:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

На изток от апсидата
стоиш
държейки моето сърце във Теб.
Очите ми те следват, като измръзнали, гладни врабчета.
Фотон по фотон.

 

Мълчиш, когато искаш да те стигна.
Шептиш, когато се обърквам.
И произнасяш бавно, строго името ми,
щом в дребните житейски щрихи се заплитам.

Достигам. Достигнах? Ще достигна!
Коленопреклонно.
След смирение, което е въздигащо.
Пред Трона съм.

Оглеждам се
къде е другата ми,
по-добра и ценна част от мен,
(в стремежът ми към Цялост).
Димът изпълва прагове, тавани
и даже ъглите на храма.
Навярно затова не виждам.

Броя те
за минута амплитуди
на бавни вдишвания и насищане.
Измервам себе си, преувеличавам теб.
Възможно най-молитвено.
Поне опитвам.

Дъгата ти от светлина,
прошарена от капки заплатена кръв,
се извисява обещаващо над всекиго и всичко.

Повява.

Държа със две ръце
и с всичката си сила
короната на Любовта,
(за да не падне;
да не бъде развенчана…)

На мълнии из мен гърми Пилатския въпрос:
Какво е Истина?
И истина ли е: познаваме ли се…

Мълчиш. Мълча. Мълчим.

Ще си почина
на ъгъла на съпрестолието.
До дочакване.

 


Тагове:   бълнуване,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sedem
Категория: Тя и той
Прочетен: 81191
Постинги: 60
Коментари: 78
Гласове: 365
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930